logo

Klepp Kunstforening er ein ideell medlemsorganisasjon stifta i 1985 etter initiativ frå kulturstyret i Klepp kommune. Årsmøtet er det øverste organet i organisasjonen. Alle som ynskjer kan vera medlem.

Foreninga har til føremål å vekkja sans for god kunst. Foreninga skal arrangera utstillingar og tilstellingar, og nytta seg av anerkjende kunstnarar og kunsthåndverkarar, særskilt dei lokale.

Me har som mål å arrangere fire utstillinger i året, to om våren og to om hausten.

Vårt faste utstillingslokale er i Folgehuset på Haugabakken, nær Klepp Kyrkje. Opningstidene er vanlegvis to helger i tillegg til opningskvelden, der kunstnaren er til stades.

Styret i Klepp Kunstforening 2020:

• Leiar: Mari Vorset.                                                   tlf. 954 74 521
    Epost: marivorset@gmail.com
  • Nestleder : Silje Svendsen.                                     tlf. 93466180
    Epost: silje.svendsen@hotmail.com
  • Kasserer: Inger GrøttÃ¥                                             tlf.
  • Sekretær: Sissel Knutsen                                         tlf. 934 82 152
  • Styremedlem: Torhild N. Aase                               tlf. 971 76 768
  • Varamedlem:  Grethe Karin Høiland                    tlf. 415 13 610