Dan Skjæveland sin utstilling utsatt til 2021

Info: Fotoutstilling Dan Skjæveland

Klepp Kunstforening har sammen med Dan Skjæveland blitt enig om å utsette utstillingen hans som skulle være nå i slutten av november. Vi satser på å få til utstillingen høsten neste år.
Vi vurderte å ha utstillingen i andre lokaler da Folgehuset ikke er et egnet utstillingslokale pga Covid-19, men Dan Skjæveland ønsker å stille ut i Folgehuset, noe vi har full forståelse for. Derfor blir utstillingen utsatt.
Vi synes det er kjempe dumt at vi har måttet avlyse/utsette så mange utstillinger i år, men Folgehuset er for lite nå som vi er nødt til å holde god avstand til hverandre. Vi jobber for å finne alternative løsninger, dersom det fremdeles er restriksjoner når vi skal ha utstillinger og årsmøte neste år.
God helg!
Mvh