Jubileumsutstilling 2015

Klepp Kunstforening feirer 30 årsjubileum i år og me er så heldige å ha fått fem svært anerkjente kunstnarar på plass i Folgehuset. Dette vert ei variert og spanande utstilling der alle stiller med fleire kunstverk kvar for sal .

• Craig Flannagan

• s√łndag 29.nov. kl.12.00-17.00
  • l√łrdag ¬† ¬†5.des. ¬†kl13.00-16.00
  • s√łndag ¬†6. des. kl.12.00-16.00

6. desember 1984 inviterte Klepp kulturstyre til m√łte for √• dr√łfta sp√łrsm√•let om oppstart av kunstforening i Klepp. Konklusjonen etter m√łtet var at interimstyret med formann Lars K√•re Kvassheim skulle kalla inn til stiftingsm√łte innan februar 1985.

7.mars 1985 vart det avholdt √•rsm√łte/stiftingsm√łte der navnet p√• foreninga vart Klepp Kunstforening. Forslag til vedtekter vart godkjent og f√łrste styret vart leda av Jan Wiig. F√łr √•rsm√łtet i 1986 var medlemstalet opp i 102 medlemmer. Styret bruka ein del tid i starten p√• √• f√• utarbeida logo, som framleis er bruk.

Dei f√łrste √•ra var J√¶rutstillinga p√• Klepp R√•dhus hovudarrangementet. F√łrste √•ret i november 1985 stilte heile 22 Rogalandskunstnarar med opptil 5 kunstverk kvar. Salet gjekk godt og referat fr√• 1986 viste at heile 51 av 69 kunstverk var selt. Samtidig med J√¶rutstillinga hadde dei og ei minneutstilling av kjende kunstnarar. I seks √•r vart der arrangert J√¶rutstilling med minneutstilling dei fem f√łrste √•ra. Kunstnarane p√• minneutstillingane var August Jacobsen, Bernhard Hinna, Ole Tj√łtta, Kitty Kielland og Emil Abrahamsen.

Alle Jærsutstillingane var i Rådhuset, men etter den offisielle åpninga av Folgehuset 17.mai 1988 har dette vore den faste utstillingsplassen. På enkelte utstillingar har også Bygdemuseet vore brukt som utstillingslokale.

Etter J√¶rutstillingane var slutt tidlig p√• 1990 talet¬† har Klepp Kunstforening satsa p√• mindre salsutstillingar i Folgehust p√• Haugabakka med omlag fire kvart √•r.¬† Utanom utstillingane og √•rsm√łta har der vore enkelte medlemsm√łte med ulikt innhald og bes√łk hj√• kunstnarar.

N√• i 2015 feirer me 30 √•rsjubileumet f√łrst med ein veldig kjekk kunstkveld hj√• Kjell Pahr Iversen og n√• med Jubileumsutstillinga over tre helger der fem kunstnarar stiller ut eit stort spekter av bilete med ulike kunstuttrykk. Me gler oss til opninga fredag 20.november og h√•per mange legg helgaturen innom.