Keramisk kunsthandverk – Karoline Emmerhoff ‘Sinus i minus’

Denne februar har Klepp kunstforening gleden av Ă„ presentere ei utstilling av Karoline Emmerhoff. Denne kunstneren kommer fra Haugesund og arbeider for det meste i keramikk og tekstil.  «Å arbeide fram ei form eller ein komposisjon er ein mĂ„te Ă„ meddele meg pÄ», sier Emmerhoff. Utstillingen kalles for Sinus i minus og bestĂ„r av keramiske kunsthandtverk.

Hjartet slĂ„r og slĂ„r sin sinusrytme inne i kroppen – om alt er normalt. Hendingar av ulike slag kan pĂ„verke rytmen, slik at han gĂ„r i stĂ„. Det same kan skje med livspulsen i dagane vĂ„re.

Karoline Emmerhoff har i ryggen en rekke utstillinger og mange kunstoppdrag, og nÄ gleder vi oss til Ä stille ut hennes kunstverk pÄ Folgehuset den 12/02- 20/02-22. Vi har Äpent lÞrdag kl. 13-16, og sÞndag kl. 12-17. Det vil ogsÄ vÊre en workshop i utstillingen pÄ lÞrdag 12/02, kl. 11 til 12.30, for intill 6 personer. Rytme og urytme er tema for utstillingen. Samlingen vil veksle mellom formidling, kommunikasjon og deltakeraktivitet. PÄmelding til workshop pÄ SMS 90858822, eller epost: karolineemmerhoff@gmail.com, innen 11/02-22.

Velkommen til kunstutstilling!