Keramisk kunsthandverk – Karoline Emmerhoff ‘Sinus i minus’

Denne februar har Klepp kunstforening gleden av å presentere ei utstilling av Karoline Emmerhoff. Denne kunstneren kommer fra Haugesund og arbeider for det meste i keramikk og tekstil.  «Å arbeide fram ei form eller ein komposisjon er ein måte å meddele meg på», sier Emmerhoff. Utstillingen kalles for Sinus i minus og består av keramiske kunsthandtverk.

Hjartet slår og slår sin sinusrytme inne i kroppen – om alt er normalt. Hendingar av ulike slag kan påverke rytmen, slik at han går i stå. Det same kan skje med livspulsen i dagane våre.

Karoline Emmerhoff har i ryggen en rekke utstillinger og mange kunstoppdrag, og nå gleder vi oss til å stille ut hennes kunstverk på Folgehuset den 12/02- 20/02-22. Vi har åpent lørdag kl. 13-16, og søndag kl. 12-17. Det vil også være en workshop i utstillingen på lørdag 12/02, kl. 11 til 12.30, for intill 6 personer. Rytme og urytme er tema for utstillingen. Samlingen vil veksle mellom formidling, kommunikasjon og deltakeraktivitet. Påmelding til workshop på SMS 90858822, eller epost: karolineemmerhoff@gmail.com, innen 11/02-22.

Velkommen til kunstutstilling!