Utstilling med Roald Sivertsen

buffet-30x40-cm-blyant-pa-papir

Fredag 17. februar kl.19.00 opnar Klepp Kunstforening utstillinga « Ett uskarpt liv» av Roald Sivertsen. Dette skjer i Folgehuset på Haugabakka 9, Kleppe.

• Lørdag 18/2 kl.13.00-16.00
  • Søndag 19/2 kl.12.00-17.00
  • Lørdag 25/2 kl.13.00-16.00
  • Søndag 26/2 kl.12.00-17.00

support-56x75-cm-kull-og-fargeblyant-pa-papir
Utstillinga vil for det meste innehalda teikningar og maleri.
Roald Sivertsen fødd 1981 i Stavanger men bur og arbeider no i Oslo. Han er utdanna innan klassisk teikning og maling på  The Florence Academy of Art i Italia i 2007.

Sivertsen har hatt utstillinger i ulike galleri og kunstinstitusjoner i Italia, USA , Noreg og Sverige.

Med utgangspunkt i sin klassiske tradisjon har han utviklet sin eigenart i form av maleri og teikninger. Han kombinerer ofte det menneskelege med element av dyr og viser grupper med menneske i surrealistiske situasjoner. Det nydelige saman med element som forstyrrer, nostalgisk formidling eller konfliktfylte stemninger. Kunstverka er ofte tvetydige med element av humor.

roald-sivertsen-portrait-image-via-artlegocom

Roald Sivertsen skildrer sjølv:

» Jeg jobber i krysningen mellom realisme og surrealisme, og er opptatt av hvordan vi absorberer og oppfatter det som skjer rundt oss, det bevisste og det ubevisste. Det øyeblikket man våkner og ikke er helt sikker på hva som er drøm og hva som er virkelig.

Jeg jobber utfra fotografi fra gamle legebøker, fagbøker og fotoalbum. Egne bilder men også fotografi jeg har funnet på loppemarked.

Historiene som ligger bak den dokumenterte virkeligheten, og de som » uskarpt » kan skimtes i bakgrunnen».
death-of-horseman-50-x-70-cm-kull-pa-papir
Me gleder oss til utstillinga som me trur kan skapa mange ulike reaksjonar.