Utstilling med Terry Nilssen-Love

ashley020

Opning fredag 12. september 2014 kl.19.00 og har opent to helger:

• Laurdag 13. september¬† kl. 13.00 – 16.00
  • S√łndag 14. september¬† kl. 12.00 – 17.00
  • Laurdag 20. september kl. 13.00 – 16.00
  • S√łndag 21. september¬† kl. 12.00 – 17.00

Terry Nilssen-Love er f√łdd i Wallingford i England i 1942. Han kom til Noreg i 1974 og er busatt i Stavanger. Utdanninga har han mellom anna fr√• The Slade School of Fine Art og Goldsmiths College School of Art. Han har stilt ut kunsten sin i over 50 √•r og har hatt utstillingar b√•de i Noreg og utlandet. Kunstverka er kj√łpt av¬† mange mellom anna Norsk Kulturr√•d og Rogaland Kunstmuseum.

I slutten av mai i √•r brann det i Versgata 31 der Nilssen-Love hadde atelieret og lageret sitt. Ein frykta at den store kunstsamlinga var √łydelagt for alltid. Trass i at byggningen var i ruiner hadde kunsten f√•tt minimale skadar. Betonggulvet fr√• den tidlegare hermetikkindustrien kan ha redda kunsten, i tillegg gjorde brannvesenet ein kjempeinnsats ved √• redda ut omlag 400 bilete.

Utstillinga i Klepp Kunstforening vert den f√łrste etter brannen og me ynskjer Terry Nilssen-Love velkommen til Haugabakka med maleri og grafikk.

images

ashley006

ashley011

Fr√• opninga fredag 12 septemberMange spente hadde m√łtt fram under opninga av utstillinga fredag og fleire kunstverk vart selde f√łrste kvelden.

Me fekk h√łyra flott klassisk gitar av Synneva Muren fr√• Klepp Kulturskule.

002

Leiar i Klepp Kunstforening Torstein √ėstevik (t.v.) overrekkjer Terry Nilssen-Love blomar under opninga. Nilssen -Love fortalde kort fr√• opplevingane med brannen i v√•r men mest om korleis kunstverka vert til og tankar om ein del sp√łrsm√•l han ofte fekk av publikum.

016